CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Time

Wednesday, March 11, 2009

Cerita org xde keje yg sebenarnya..


merujuk kepada en3 sblom ni, sebenarnya ni la yg aku nk post...tp melalut la taip sesedap rasa xde nk pikir2..

so rujuk la gamba2 kat bawah ni..sbb aku mmg xde keje nk wat..

aku suka tgk langit waktu senja, malam n subuh...n kalo aku nmpk cantik, aku snap la..sebenarnya byk dlm koleksi aku gamba awan..awan mmg cantik kan??aku jiwang la pulok hahahahahaha..sentimentol sungguh...






Gamba kurang memuaskan sbb kat sini xleh nk pakai flash..lagipon, pakai digital cam apa sgt la dpt kan..

Yang ni lak xde kena mengena ngan senja ke langit ke awan ke...yang ni aku saje nk tunjuk kat korams suruh korams jeles..Orang lain yg dpt sebenarnya tp aku tumpang bergamba..ye la sbb diorams pn mintak tulon aku amik gamba ngan camera aku..berat tu menggigil tangan angkat 2 ekor tuh..Ikan di bawah bernama ikan kerapu merah..sape2 yg x kenal ikan kerapu boleh la berkenalan..silakan jangan malu2..(model di bwh terpaksa di sensor kan atas sbb2 keselamatan)

2 kutukans:

Cik Anie said...

naper kena sensorkan.. jadi buruan militan ker..hihi.. besarnya ikan merah ker?.. kalo beli tu sekilo rm20

eye10 said...

ikan kerapu merah la cik anie..aisey..mcm x baca la pulak..tgk gamba je ke?