CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Time

Sunday, April 5, 2009

Cerita Amar Rifqi mencabar kuasa air..

Dah rasa malas la pulak nk menaip..layan gamba dh la.. Pics ni kat Patai Irama Bachok yg terletak kat Bachok, Kelantan. Pantai sini best pasal landai..(btol ke istilah?). Tp yg bahayanya walaupun landai, kadang2 akan ada ombak besar datang & telan org. Baru je abg dengan kaba yg ada sorg mati kat situ, beberapa hari selepas abg g ari tu.

Abg bg Amari Rifqi main smpai sejam. Dari kul 1730 smpai 1630. Lepas naik salin baju sume, diam je Rifqi. Letih tahap maximus la tuh. Tp bila letak balik kat tanah, siap nk g lg ke tepi pantai.

Hari tu takut gak ngan ombak. Now xde perasaan takut langsung. 4 kali terselam, melentang & meniarap dlm air..siap muntah lg. Tp xde nk serik2 pn..




Puas dia main air, dia main pasir lak. Nasib baik x mkn pasir. Kalo ikut sepupu dia yg dok KL ari tu siap makan pasir lg..




Ok tu je la. Sensor la muka2 yg x sepatutnya pasal xde kena mengena ngan cerita..huhuhu..

6 kutukans:

cutey said...

comelnya rifqi..mcm bapak dia la..cute

Askilla said...

hohoho...spupu dia kalu hok dr kl tu gak supo kenal jah..hehe..btw, seksi weh baju mandi..
Tingat ko rifqi wehhhhh!!

eye10 said...

baju mandi ehsan sepupu dio la tuh

Askilla said...

ado ko patut zikry nak baby cam rifqi...mano blh..mesti la mama dio nok baby hok lain pulok..takkan nk hero lagi..tp gak pelik jgk zikry ni, tgk gmbr rifqi jah sedih..x paham aku!

eye10 said...

oloh sian..mesti kalu tubik hok lain dr rifqi tu mesti dio x syg..hohoho..doh guano syg sgt ko rifqi..sajo nk adik la tu..bulan 11 jd??

Askilla said...

InsyaAllah..bulan 11..demo nurseri pun ado oyat dio mmg sayey bdk2/baby2 sano..tp x tau la..bekali dio braso woreh ngan rifqi..beraso rapat kali gak..tu nya sedih tu..