CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Time

Wednesday, January 14, 2009

Cerita utk aku..

This is a photo of my wife & my son...& I love them so much..
This post is just a reminder to myself cos lately..aku semakin terpesong..
I've tried so hard to resist these godaan2 syaitan yg direjam..



20 kutukans:

Cik Anie said...

hehe.. baguslah.. tapi boleh cayer kerr?? :p

Hairi Izudin Hussin said...

harapnya x terjebak lg ngan benda2 x baik..

Anonymous said...

digoda ke.. atau mengada-ngada???hahaha

nike nazira said...

bakpo plk mt yie weh??
bwk ngucap..
laut pn ado godaan tino ko...@ mgkinkah ikan duyung??@...gayboy!?hahahahah

sue said...

bagus la kalu ingt anok bini..tapi skali skali wat2 dok ingt pun ada jugok..srh je bini tu piat telinga tuh..

nike nazira said...

hahahahaha!!mst btl 2 aku oyap..klu x ikang duyung..mst gayboy dok wat mung pinar butir mato tuh!!!kuang3!!

*erk...gewe lamo??sapo2??hok mano so!?

xD

Anonymous said...

bagus la mcm tu cik abg

Anonymous said...

take care of ur family...
from adek syg..

sue said...

dia la ikan duyung tu.. duyung jantan yg gatal..hahahaha..

nike nazira said...

mt yie ikan duyung!!???????
kuang3.....
itu dh dugong!!!
hahahahahahahahahahahahaha..

Hairi Izudin Hussin said...

cilakak betul mana buleh kutuk tuan rumah byk2..

nike nazira said...

uikkss.....dugong suda marah!!!
takutnyooo aku!!
doh mung suh kutuk...apo lg, amik ksmpatan la!!!
hahahahahahah

Hairi Izudin Hussin said...

aik..aku xdok suruh kutuk byk..suruh kutuk sket jah..sila rujuk kembali ayat di atas..

dairy said...

tak on9 skype?

nike nazira said...

meme la ktuk sket...
tp mung x oyak x leh byk X!!!
ahahahahahahahahahahahahahahahahha

rantong said...

Sekadar ingat mengingatkan. Jangan lupa selalu berdoa untuk saudara kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

eye10 said...

ikut demo la gtu gak..YM mu x masuk doh ko loni?

sue said...

kutuk je.. dia duk tgh laut nuh bukan leh mari maroh pun.. nak kena chopper ada baru leh naik darat..hahahhah..spesis 2 alam la katakan..

eye10 said...

aik x abis lg rupanya mc sue nih

nike nazira said...

hahahahaa!!!hahaha!!
i got sumbody cheerleading 4 me!!
hehehe...hi, new buddy!!(tq , sue)

aku YM jg tp jrg2 bnar..klu sain2 aku hello suh YM bru aku on9 la... mung YM sokmo ko? (eh, ko mung tyo sapo bout YM 2?? sori klu saloh jwb ni)

(amin utk doa d ats..)