CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Time

Thursday, February 5, 2009

Cerita kosong..kisah perkahwinan paling grand selepas Mawi&Ekin

Sebenarnya..boring gak dok rilek je hari2..cikgu pon x mai lg..bilo la nk siap training lagu ni gak???
Maka dengan tidak semena2nya kawe terpanggil utk masukkan gamba kawin pok sedara bini kawe lak dalam nih..

Perkara paling bz masa cuti kawe baru nih benda ni la..
Majlis kat umah ppuan pada 23hb n pihak lelaki 25hb Jan..

Benda yg luar biasa nk dekat setanding ngan Mawi sbnrnya pasal naik kete kuda je..ganas sungguh nikoh kampung nih..sebenarnya pengantin lelaki bukannya nk naik sgt kete kuda..tp disebabkan oleh kena racun dek sedara2 yg mempunyai kuda, tu yg jd tuh..

Ha ni la kudanya..sekor je kuda..mcm nk mampus nmpaknya kuda tu dok seret pengantin..mana taknya..sebelum pengantin naik, ada la budak2 besar cam mak budak dok naik..memula tu laju je lari kuda tu..baru separuh jalan dh pancit..sian kat kuda..











Pembaca2 sekalian..jgn terkejut lak eh..dh jodoh la tu..
Pengantin ppuan tu leh tahan gak lawa..di sini ingin ditegaskan..ini bukan drama ye..dh jodoh diorang..

Semoga kekal ke anak cucu..

11 kutukans:

sue said...

deme dengki la tuh..

nike nazira said...

bakpo weh...sapo hok mpertikaikn pnikahan diorg 2??
eii...dok phm la aku..
sesuwai pe pgantin baru 2..

eye10 said...

sapo pertikaikan?ada sapo2 kata dio pasal pertikai ko?
mu otok drama swasta la mc g!

nike nazira said...

hahahahaha
pening2!!
doh 2 mung kato : 'jgn tekejut lak eh' & 'di sini ingin dtegaskan...'
bunyi mace ado org pertikai la...
weh...aku x tgk drama swasta eh...aku tgk the nanny jah!

eye10 said...

mu tgk akademi polis..lebih kurang la ngan drama swasta..

nike nazira said...

hahahahahaa!!!
lpa plk 'akademi polis'....anyway itu d kecualikn sbb aku nk tgk pulapol jek!
lgpn mne de adegan jiwang2, r/tgga, family matters sgt mcm drama lain, beb!

eye10 said...

ala lebih kurang la tuh..bakpo mu terasa mu x jiwang ko?

McLa said...

Bengong la duo ore nih! dok baloh dale blog..

nike nazira said...

mt yie : aku jiwo sket jah...x karat supo mung weh!!huahuahuahuahuahua..

mc la : maafin, bu! mt yie stat dlu!!
(mung 'ngepek' supo erin 'ngepek' jah...tp dio 'ngepek' dale blog aku la..)

xD

Low said...

hahahhaa,,,ambo pon nok namboh gok sket2,,,tapi xleh nok kutuk berat2,,,pok sdaro kawe tuh,,,,hahahahaha,,,,tapi kalu bab naik keto kudo tuh,,,kawe pon sero nok peccoh perut gok,,,hahaha,,ngiling palo pok sdaro kawe keno naik,,,hahaha

eye10 said...

weh..low ni sapo eh??cuba pkenal diri sket..abelong ko?